onsdag den 11. august 2010

Konkurrence

Hej pandaer.
Jeg tænkte at tiden måske er inde til en lille blogkonkurrence.
Nu skal I høre. Jeg giver jer 6 ledetråde om 6 forskellige steder i panfu og I skal så prøve på at gætte  hvilke steder jeg tænker på. Her kommer de:

1. Hvis stedet her forsvinder vil ingen syge pandaer kunne blive raske.
2. Her sørger de for at vi har noget på kroppen.
3. Er du i dansehumør? Så tag herhen.
4. Crash! Hvis du går herind må du smide med kopper.
5. Stresser du op? Så kom herover og få en omgang massage.
6. Har du lyst til at surfe? Så er det her et perfekt sted at tage hen.

Var de svære? Hvis I er i tvivl så spørg inde på panfuchatten.
Jeg ved ikke helt hvad præmien skal være men det kan jo være at I har nogle ideer.
Jeg kan ikke give guldmedlemsskab som præmie men ellers kom bare med ideerne.

Hold humøret højt uanset vejret.
Stor pandakrammer Panfu_Kate.

P.s. Til Ella og Max: I må også godt deltage selv om I nok ved det. :-)

4 kommentarer:

  1. 1.hospitalet(stranden)
    2.jeg ved det ikke er det måske også hospitalet på stranden
    3.discoteket(slotsgården)
    4.piratbaren(den gamle havn)
    5.skønhedssalongen(sann frann panfu)
    6.carabiskestrand
    det var så mine gæt håber jeg vinder

    Knus og Kram Sarajf

    SvarSlet
  2. hej panfu_kate kommer der snart flere indlæg

    Knus og Kram Sarajf

    SvarSlet
  3. Hej Panfu_Kate.
    Sikke en god blog, du har her! Det er måske lidt snyd, da jeg jo har været på panfu i 100000 år, men her kommer mine svar ;)

    1: Hospitalet
    2: Gavebutikken med tøjkataloget
    3: Diskoteket
    4: Piratbaren
    5: Skønhedssalonen
    6: Den Caribiske strand!

    Love & Peace
    Kamaria

    SvarSlet
  4. hej panfu_kate.
    her er mine svar.

    1: hospetalet

    2: gave butikken

    3: discoteket

    4: pirat baren

    5: Skønheds salonen

    6: den caribiske strand

    knus Rosy

    SvarSlet